תקנון אתר “Sheepy by ROMTAN”

1. שלום רב וברוכים הבאים לחנות המקוונת שלSheepy המופעלת בכתובת האינטרנט sheepyby.com (להלן: “האתר”). האתר הוקם ומנוהל על ידי חברת רומתן פתרונות מתכת בע”מ, ח.פ. 515592673 מרחוב מודיעין 38 פתח תקווה (להלן: “רומתן”).
2. האתר משמש כחנות וירטואלית ואתר סחר אלקטרוני לרכישה והזמנה של פרטי מוצרי ואביזרי ריהוט מגוונים, כרטיסי giftcard לשימוש ולרכישה באתר בלבד, ומוצרי ריהוט בהתאמה אישית, באופן מקוון במחירים ובתנאים המפורטים באתר ובתקנון זה ובאשר לגבי מוצרים בהתאמה אישית גם בהתאם למסמכים והטפסים שישלחו ללקוח.
3. אתם מתבקשים לקרוא היטב את תנאי תקנון זה ולפעול על פיו. האמור בתקנון זה חל על כל שימוש שייעשה באתר, על כל דפיו והאפשרויות שבו, לרבות רכישות שיעשו באמצעות האתר והשתתפות במכירות באתר, והוא מחייב את כל מי שבוחר לעשות שימוש כלשהו באתר וכל מי שבוחר להזמין ולרכוש מוצר או פריט כלשהו באתר ו/או באמצעותו.
4. השימוש באתר ולרבות רכישת והזמנת מוצרים המפורסמים באתר ו/או באמצעות האתר, מהווה אישור המשתמש כי קרא את סעיפי תקנון אתר זה וכי הוא מסכים לתוכנו, הוראותיו, והתחייבויותיו על פי תקנון זה ומתחייב לפעול על פיהם.
5. באם אינך מסכים לתקנון האתר ותנאיו ו/או באם אינך בגיל המתאים ליצירת חוזה משפטי כביל או מנוע לקבל או להסכים לתנאים המפורטים להלן – אינך רשאי לעיין ו/או להיכנס ו/או לעשות שימוש כלשהו באתר, בכל אחד מדפיו, שירותיו, המידע בו, ותכניו לכל מטרה שהיא וכן אינך רשאי לבצע באתר ו/או באמצעותו הזמנה או רכישה של מוצרים כלשהם.
6. מומלץ לשוב ולעיין בתקנון זה מעת לעת על מנת להתעדכן בשינויים שחלו בו. רומתן שומרת לעצמה את הזכות לשנות ו/או לעדכן ו/או להוסיף ו/או לגרוע מהוראות תקנון זה, לפי שיקול דעתה, בלא צורך במסירת הודעה מראש או בדיעבד לך ובמידה ותחליט רומתן לעשות כן תקנון אתר מעודכן יפורסם באתר.
7. מובן, שבמידה ואינך מסכים עם אחד מתנאי התקנון המעודכנים, הנך נדרש שלא לעשות כל שימוש באתר ו/או רכישות מוצרים באתר ו/או באמצעות האתר (גם לא של מוצרים בהתאמה אישית באמצעות האתר). המשך שימוש באתר ו/או רכישת מוצרים באתר או באמצעותו ו/או ביקור באתר ובשירותיו לאחר פרסומו של תקנון חדש, מהווה את הסכמתך לתנאי התקנון המעודכנים והחדשים אשר יפורסמו באתר ואת התחייבויותיך לפעול על פיהם.
8. כל האמור בתקנון זה להלן מנוסח מטעמי נוחות בלשון זכר, אולם הוא מתייחס לשני המינים בצורה שווה. בכל מקרה של סתירה או חוסר התאמה בין האמור באתר או בפרסומים מטעם ובקשר לאתר לבין האמור בתקנון זה, יגבר ויחול האמור בתקנון זה.
9. לכל שאלה או הבהרה בנוגע לאמור בתקנון זה או בקשר למוצרי רומתן או בקשר להזמנה ורכישה של מוצרים באתר או באמצעותו, התאמה אישית של מוצרים, אספקה ומשלוחים או בכל עניין אחר, הנך מוזמן לפנות אל רומתן באמצעות העמוד “צור קשר”.

תנאי השימוש וההשתתפות באתר
10. בעצם גלישתך באתר, השימוש בשירותיו ו/או ברכישה והזמנת מוצרים באתר ו/או באמצעות האתר, הנך מסכים ומקבל את כל התנאים וההוראות האמורים לעיל ולהלן.
11. אין לעשות באתר כל שימוש מסחרי זה או אחר אלא שימוש אישי בלבד לרכישה והזמנה קמעונאית בלבד למטרות ולשימוש פרטי ואישי בלבד. ככל וברצונך לעשות שימוש מסחרי באתר או ככול וברצונך לרכוש ולהזמין את מוצרי רומתן בסיטונאות או לצורך מסחרי כלשהו, אנא פנה אל רומתן באמצעות פרטי ההתקשרות המופיעים בהמשך תקנון זה או מופיעים באתר תחת העמוד “צור קשר”.
12. נאסר בזאת במפורש לנצל את האתר ו/או את תכניו ו/או המוצרים המפורסמים בו ו/או את עיצובי מוצרי רומתן ו/או במידע אודות גולשים/לקוחות אחרים ו/או מפרסמים לצורך שליחת הודעות או דואר פרסומי ו/או מסחרי ו/או שיווקי לצד שלישי כלשהו (ולרבות, מבלי לגרוע, לגולשי האתר, ללקוחות רומתן, למשתמשים בו, למפרסמים באתר או לכל צד שלישי כלשהו אחר). אין לנקוט בכל פעולה כדי לקדם תכנים של הגולשים או של צדדים שלישיים או כדי לזכות ליתרון מסחרי.
13. אין לעשות באתר, בתכניו, בשירותיו ו/או במידע המופיע בו, כל שימוש למטרות בלתי חוקיות.
14. אתה מסכים לא להעביר, לא למסור, לא לאפשר גישה או שימוש, לא לתרגם, לא לעבד, לא להעתיק, לא לפרסם, לא לצלם, לא לשדר, לא להעמיד לרשות הציבור ולא לבצע בפומבי, תוכן כלשהו מתכני האתר ו/או שירות כלשהו משירותי האתר ו/או מידע כלשהו מהמידע המצוי והמפורסם באתר ו/או עיצוב כלשהו ממוצרי רומתן ו/או צילום כלשהו של רומתן המוצג באתר, בכל אמצעי שהוא ובכל מדיה כלשהי.
15. אתה מתחייב בזאת שלא להציב ו/או להציג את האתר, שירותי האתר, תכני האתר, מוצרי האתר, ו/או כל מידע הקשור לאלו (כולם ו/או חלקם), בתוך מסגרת של אתר או אפליקציה אחרים (Framing), או כחלק מאתר או אפליקציה אחרים (mirror), או כחלק משירות של צד שלישי אחר.
16. אתה מסכים שלא לעשות שימוש באתר ו/או בתכניו ו/או בשירותיו ו/או במידע בו כדי ליצור מאגר ו/או לקט כלשהו ביחס למוצרי רומתן, תוכנם, צילומיהם והמידע אודותיהם.
17. השימוש באתר, בתכניו, בשירותיו ובמידע בו, תעשה על ידך אך ורק באמצעות דפדפן אינטרנט סטנדרטי ובשימוש אנושי וסביר. כמו-כן, חל איסור חמור לחדור לאתר ו/או לשרתי האתר ו/או לשירותי האתר ו/או למתחמים באתר הדורשים רישום באתר ו/או לכל חומר ותוכן באתר או לקבצי מחשב באתר שלא כדין ו/או ללקט מהאתר מידע באמצעות תוכנות אוטומטיות או כל יישום דומה ו/או לנצל את האתר לצורך הפעלת או שליחת וירוס, תוכנות עוינות או כל יישום אחר, ידני או אוטומטי, העלולים להזיק לאתר ו/או לצדדים שלישיים או למנוע מהם לעשות שימוש. כל שינוי, הנדסה חוזרת או עדכון של כל חלק באתר, בשירותיו ובתכניו, אסורים.
מבלי לגרוע מכלליות האמור, אתה מסכים שלא לעקוף ו/או להשבית ו/או להפריע באמצעות דרך טכנולוגית ו/או אחרת, לאבטחה של שירותי האתר, תכני האתר, האתר ו/או המידע בו. כמו-כן יודגש שאתה מסכים שלא לעקוף ו/או להפריע ו/או לחדור לשירותי האתר ו/או לתכני האתר והמידע בו ו/או לאתר ו/או לחלקים באתר, שנמנעה ו/או הוגבלה הרשאתך ו/או אפשרותך לשימוש, לגישה, לכניסה, לצפייה ו/או לעיון בהם.
18. בנוסף לסעדים המגיעים לרומתן על פי כל דין, רומתן שומרת לעצמה את הזכות למנוע ו/או לחסום ו/או להשעות ו/או להפסיק כניסה ו/או גישה ו/או שימוש של גולש/לקוח מסוים לאתר ו/או לתכניו ו/או לשירותיו (כולם או חלקם) ו/או למידע המופיע בו ו/או לרכישת מוצרים באתר, באם בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של רומתן אותו גולש/לקוח לא מילא אחר מלוא התנאים לעיל ולהלן ובכל מקרה שהשימוש באתר, בתכניו, בשירותיו ובמידע המופיע בו ייעשה באופן בלתי ראוי ובלתי סביר, והכול על פי שיקול דעתה הבלעדי של רומתן.
19. במקרה בו נמנעה ו/או הושעתה ו/או נחסמה ו/או הופסקה גישתך ו/או כניסתך ו/או שימושך, הרי שאתה מסכים כי לא תהא לך כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלשהי מכל סוג ומין שהוא, כלפי רומתן ו/או מי מטעמה.
20. רומתן רשאית לסרב למכור או להשלים עסקת הזמנה ורכישת מוצרים בכל עת וללא צורך בהנמקה מוקדמת ו/או בהודעה מוקדמת. רומתן רשאית להסיר כל מידע ו/או תוכן ו/או מוצר ו/או להימנע מפרסומם בשלמותם או בחלקם, בכל עת, לפי שיקול דעתה וללא מתן הודעה ו/או נימוק.

תוכן האתר והגבלת אחריות
21. הגלישה והשימוש באתר, בתכני אתר ובכל רכיביו ולרבות הזמנה ורכישה של מוצרים באתר ו/או באמצעותו וכן שימוש מכל סוג במוצרים הנמכרים ע”י רומתן ו/או המפורסמים באתר ובאמצעותו, הנה באחריות המשתמש בלבד. על המשתמש לעשות באתר ובמוצרים שפורסמו באתר ו/או נרכשו מהאתר ו/או מוצרים של רומתן, שימוש סביר, אישי וזהיר בלבד. רומתן לא תהא אחראית ולא תישא, במישרין או בעקיפין, בכל נזק, עקיף או ישיר, כספי, רכושי, נפשי, גופני או אחר, אשר ייתכן וייגרם למשתמש ו/או למי מטעמו כתוצאה ו/או בעקבות ו/או בשל שימוש ו/או הסתמכות על האתר, תכני האתר ו/או שימוש מכל סוג שהוא במוצרים הנמכרים ו/או המפורסמים ע”י רומתן באתר ו/או באמצעותו ו/או שימוש ע”י המשתמש במוצרים אשר נרכשו על ידו מרומתן.
22. משתמש המבצע הזמנת מוצר מרומתן ו/או באתר ו/או באמצעות האתר, מצהיר ומאשר בזאת כי הוא ביצע בעצמו את כל בדיקותיו והערכותיו, כפי שראה לנכון, בעניין המוצרים שהוזמנו ו/או נרכשו על ידו ואלו נמצאו על ידו כמתאימים לצרכיו ומטרותיו, לרבות מבלי לגרוע, מבחינת עיצובם, מידותיהם, הרכבם, חומרים מהם עשויים ועוד וכי לא תהא לו כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה בעניין זה כלפי רומתן.
23. אין לראות בכל פרסום ו/או מידע ו/או סקירה ו/או טיפ ו/או קישור ו/או המלצה ו/או חוות דעת שפורסמו ו/או המפורסמים באתר, כתחליף לבדיקה עצמאית ו/או להתאמתם של מוצרי רומתן ו/או מוצרים שפורסמו באתר למשתמש/לקוח מסוים ו/או לצרכיו ולמטרותיו של אותו לקוח/משתמש.
24. האתר, שירותיו, המוצרים והמידע המפורסמים בו – מוצעים וניתנים למשתמש כמות שהם (As Is). המשתמש מודע ומסכים לכך כי רומתן לא יכולה להתחייב ואינה מתחייבת כי לא יפלו באתר, במידע בדבר המוצרים, במידע באתר, בשירותי האתר ובתכנים באתר – אי דיוקים כלשהן, טעויות (בין טכניות ובין טעויות בתוכן ובמידע עצמו), שיבושים, השמטות או כי תוכן, מידע, מוצר ושירות כלשהו המפורסמים באלו יתאימו לצרכיו או למטרותיו של משתמש כלשהו. המשתמש מסכים כי רומתן לא תשא בכל אחריות לנזק, עוגמת נפש או הפסד כלשהם, בגין מידע ו/או תוכן המפורסם באתר ו/או טעויות, שיבושים או אי-דיוקים באלו ו/או בשל הסתמכות המשתמש/הלקוח על המידע ו/או התכנים המפורטים באתר.
25. בנוסף, רומתן לא תישא בכל אחריות לנזק, עוגמת נפש או הפסד בגין התאמת המוצרים שהאתר מציע לגולשים ו/או בגין התאמת האתר למחשבם האישי ו/או בגין נזקים, תקלות, או כשלים באתר, בתוכנה, בשרת או בכל שירות הניתן על ידי צדדים שלישיים בו האתר תלוי לצורך הפעלתו או תפעולו. הגולש מתבקש לקחת זאת בחשבון בבואו לעשות שימוש באתר בשירותיו ובתכניו ו/או בבואו להסתמך על תכני ושירותי האתר או על רכישה והזמנה של מוצרים באתר ובאמצעותו.
26. רומתן אינה מתחייבת לשמור גיבוי של כל תוכן המאוחסן ו/או מופיע באתר. כמו כן, רומתן רשאית להשבית את האתר, כולו או חלקו, לצורך תחזוקו, עדכונו, שדרוגו או לכל צורך אחר ולא תישא באחריות לכל נזק שיגרם כתוצאה מכך.
27. רומתן אינה יצרנית של כל המוצרים המפורסמים והנמכרים באתר ו/או באמצעותו. משכך, רומתן לא תישא בכל אחריות לכל נזק ו/או הפסד, לרבות אך לא רק נזק גוף, נזק רכוש, אובדן, גניבה, פגיעה, עוגמת נפש וכיוצא באלו, בין אם ישיר או עקיף, שיגרם למשתמש ו/או לכל צד שלישי בקשר עם מוצרים ו/או אביזרים אשר נכללו במוצרים (המוצעים למכירה באתר), והאחריות הבלעדית בגין אלו חלה על בתי העסק, היצרנים ו/או הספקים המספקים את המוצרים והאביזרים.
28. יובהר בזאת ואתה מסכים מפורשות בזאת כי רומתן לא תהייה אחראית באשר להתאמת המוצרים המפורסמים והנמכרים על ידה ו/או תוכן מתוכניהם, לצרכיך ו/או למטרותיך ולא תהא לך בעניין זה כל דרישה ו/או תביעה ו/או טענה כלשהי.
29. המידע והנתונים בקשר למוצרים המפורסמים והנמכרים באתר הינו לעיתים מיצרני וספקי אותם המוצרים, ולפיכך רומתן לא תהא אחראית על מידע ונתונים אלו (ו/או שיבושים או טעויות שחלו במידע ונתוני אותם מוצרים אלא אותם יצרנים וספקים).
30. רומתן רשאית, בכל עת ובהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, לשנות את הרכב, היצע, מגוון המוצרים ומחירים המוצרים, הנמכרים ו/או המפורסמים באתר ולך לא תהיה כל טענה ו/או תביעה בשל כך.
31. כל פעילות בחשבון משתמש רשום באתר (ככול שנרשם) וכן כל פעילות של משתמש באתר (גם שלא נרשם), בשירותיו ובתכניו של האתר, רכישה והזמנה של מוצרים, הנה באחריות בלעדית של המשתמש בלבד. רומתן תהיה רשאית למנוע גישה ממשתמש לאתר ו/או לשירותיו ו/או לחשבונו ו/או להזמנה ורכישה של מוצרים, בכל עת לפי שיקול דעתה המלא ולא תהיה לה כל אחריות בקשר לכך. כן תהיה רומתן רשאית להסיר כל מידע ו/או תוכן ו/או להימנע מפרסומו לפי שיקול דעתה וללא מתן הודעה על כך.
32. מבלי לפגוע בכל האמור לעיל, בכל מקרה לא תישא רומתן ו/או מי מטעמה בסכום נזק העולה על מחיר המוצרים אשר הוזמנו ונרכשו באתר ו/או באמצעותו והתמורה ששולמה על ידך לרומתן בגינם.

רישום לאתר
33. בשלב ניתן להירשם לאתר אולם אין חובה לבצע רישום לאתר ע”מ לרכוש מוצרים באתר וניתן לבצע רכישה גם בלא רישום. רומתן שומרת על זכותה לדרוש רישום לאתר ו/או לשירותים, כולם ו/או חלקם, הניתנים במסגרתו ו/או לשם הזמנה ורכישה של מוצרים באתר ו/או באמצעותו.
34. במידה ויידרש רישום אזי לצורך ההרשמה הראשונה לאתר תתבקשו להזין שם משתמש וסיסמא, וכן פרטים מזהים אחרים, אשר ישמשו אתכם בעת השימוש החוזר באתר, כגון שם פרטי ושם משפחה וכתובת דוא”ל. מובהר כי על פרטים אלה להיות נכונים, מדויקים ואמיתיים. שימוש בפרטים מפוברקים ו/או כוזבים ו/או לא נכונים ו/או פרטים אשר אינם שייכים למשתמש יגרמו לביטול ולהסרת חשבון המשתמש על כל נתונים אודותיו, זאת ללא כל הנמקה או הודעה מוקדמת.
35. מובהר כי שם המשתמש והסיסמא הנם אישיים ואינם ניתנים להעברה ואין לשתף בהם כל אדם או גוף אחר ו/או לתת הרשאה ו/או זכות גישה, מלאה או חלקית, לשימוש כלשהו באתר ובשירותיו ו/או לביצוע באתר ובאמצעותו הזמנה ורכישת מוצרים.
36. מבלי לגרוע מכל זכות או סעד המוקנים לרומתן על פי דין, בכל מקרה של הפרת סעיף זה, תהיה רומתן רשאית להסיר לאלתר את חשבון המשתמש ולמנוע גישת המשתמש לאתר ולשירותיו (לרבות, מבלי לגרוע, לאפשרות של הזמנה ורכישת מוצרים באתר ובאמצעותו), זאת ללא הודעה מראש.

תהליך הרכישה
37. רומתן נוקטת בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להגן על פרטיותם של הגולשים באתר ועל חסיון המידע המוזן אליו.
38. ביצוע עסקאות באתר תתאפשר באמצעות תשלום בכרטיס אשראי במערכת סליקה שתופעל באתר ו/או באמצעות תשלום GiftCard של רומתן שנרכש מרומתן באמצעות האתר.
39. כל העסקאות, הפרטים האישיים ופרטי כרטיס האשראי מאובטחים ומוצפנים בטכנולוגיית SSL שהינה הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום אבטחת המידע.
40. לצורך ביצוע הרכישה תידרשו למלא טופס הזמנה ולספק בו את הפרטים הבאים: שם פרטי, שם משפחה, דוא”ל, טלפון נייד, כתובת למשלוח, מספר ת.ז. ופרטי כרטיס אשראי.
41. על כל הפרטים שנמסרים במהלך ביצוע הזמנה להיות אמיתיים ומדויקים. רומתן שומרת על זכותה לנקוט בהליכים משפטיים כנגד מזמין אשר מסר פרטים כוזבים ו/או מפוברקים ו/או שגויים ושיבש את הליך ההזמנה ורכישת המוצרים. לידיעתכם, הגשת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, בכל מקרה בו נודע לרומתן על מסירת פרטים שגויים או כוזבים תבוטל ההזמנה.
42. אשר להזמנת מוצרים באתר – בשלב זה הזמנה ורכישה של מוצרים באתר וכן אספקתם תבוצע באזורי הפעילות אשר מפורטים באתר, בהתאם להוראות תקנון זה, ובכפוף לכך שאין כל מניעה טכנית ו/או אחרת המונעת אספקת המוצרים כאמור על ידי רומתן או מי מטעמה לבית המזמין. רומתן שומרת על זכותה להרחיב או לצמצם את אזורי הפעילות בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי ומומלץ להתעדכן באתר מעת לעת לגבי אזורי הפעילות.
43. לתשומת הלב כי רומתן מעדכנת את המוצרים המפורסמים המוצעים והמופיעים באתר מעת לעת, מוסיפה או מחסירה פרטים, מסירה מוצרים שאזלו מן המלאי ומעדכנת ומשנה את מחירי המוצרים פירוטם הרכבם ותכולתם, מעת לעת ולפי שיקול דעתה.
44. מובהר כי התמונות באתר הן להמחשה בלבד, ייתכנו שינויים בין התמונות, לרבות בין הצבעים המופיעים בתמונות ובין המוצרים בפועל. שינויים אילו נובעים, בין השאר, מן העובדה כי הפריטים מצולמים ומוצגים על גבי מסך מחשב ובין היתר כי חלק מן המוצרים או תכולתם נעשית בעבודת יד, מלאכת נגרות ו/או פרזול אשר ייתכן ויהיו שינויים במוצרים הסופיים שימכרו ולפיכך הצילומים הינם להמחשה כללית בלבד ואינם מחייבים.
45. המחירים המוצגים באתר כוללים מע”מ על-פי דין, אלא אם צוין אחרת במפורש.
46. רומתן רשאית, בכל עת, לשנות, להוסיף, לגרוע או לעדכן את היצע, מגוון, הרכב, תכולת וסוגי המוצרים המפורסמים המוצגים והמוצעים באתר להזמנה ולרכישה, לפי שיקול דעתה. יתרה על כן יובהר, כי ייתכן ובאתר ו/או בתכניו, יוצגו ו/או יפורסמו מוצרים שאינם מצויים כעת במלאי של רומתן. לפיכך, מובן כי במקרה כזה לא תתאפשר הזמנה ו/או רכישה של מוצר שאינו נמצא במלאי של רומתן וככול שתבוצע הזמנה למוצר החסר במלאי ההזמנה לא תאושר ולא תחויב בגין הזמנת המוצר החסר במלאי.
47. רומתן רשאית, בכל עת לפרסם מוצרים במחירי מבצע בהתאם לכללי והוראות הדין לגבי פרסום מבצעים. מוצרים המוצגים או מפורסמים באתר, במחירי מבצע, יסופקו במחיר המבצע בכפוף לכך שהמבצע עדיין בתוקף גם במועד התשלום בפועל בגין המוצר ובכפוף לכך שאלו קיימים במלאי של רומתן.
48. אספקת ורכישת המוצרים המוצגים והמפורסמים באתר תתאפשר עד לגמר המלאי וזמינותם במלאי. ככול שהוזמן מוצר באתר והוא אינו זמין מכל סיבה שהיא ו/או הסתיים מלאי המוצר, הזמנה לעניין אותו מוצר תהא תבוטל ורומתן תשלח הודעה על כך ללקוח אל כתובת המייל שהוזנה על ידו.
49. עצם מילוי ושליחת טופס ההזמנה איננה מהווה אישור כי הרכישה בוצעה. אישור הזמנת ורכישת המוצרים באתר, ישלח אל כתובת המייל שהזנת רק לאחר שיתקבל אישור מחברת האשראי על העסקה והתשלום. במידה ואינך מקבל אישור במייל כי ההזמנה בוצעה אנא פנה אל שירות הלקוחות בהתאם לפרטי יצירת קשר באתר.
50. רומתן אינה לוקחת אחריות על עיצוב ו/או מיקום או סידור המוצרים המוזמנים ו/או הנרכשים ע”י המשתמש באתר ו/או באמצעותו והדבר באחריותו המלאה והבלעדית של המשתמש.

GiftCard
51. תשומת ליבכם כי באם התשלום בגין רכישת המוצרים באתר נעשתה בתווי קנייה, שובר מתנה או כרטיס מגנטי נטען, לא תחול זכות הביטול על עסקה זו.
52. ברכישת שובר מתנה (giftcard) מרומתן ו/או באתר וכן בשימוש בשובר המתנה (Giftcard) יחולו תנאי רכישת והשימוש בGiftCard שאתה מפורשות מאשר ומסכים להם.

אספקת המוצרים
53. שיטות משלוח והובלת המוצרים שנרכשו בהזמנה ו/או האפשרות לבצע איסוף עצמי של ההזמנה וכן מועדי האספקה, אזורי האספקה ומחירי השליחות/ההובלה יפורטו באתר. רומתן שומרת על זכותה להרחיב או לצמצם את אזורי האספקה והפעילות בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי ומומלץ להתעדכן באתר מעת לעת לגבי אזורי האספקה.

איסוף עצמי
54. במידה ובמהלך ביצוע ההזמנה באתר, המזמין יבחר באפשרות איסוף עצמי של המוצר, לא יחויב הלקוח בדמי משלוח/הובלה ובאחריותו לתאם טלפונית עם רומתן את מועד איסוף המוצרים על ידו ממחסני רומתן בכתובת – רחוב מודיעין 38 בפתח תקווה. לא ניתן לשנות את מתכונת אספקת המוצרים לאחר ביצוע ההזמנה באתר וסימון האופן המועדף לאספקת המוצרים.
55. שעות איסוף עצמי של הזמנות מכתובת רומתן, תהייה בתיאום טלפוני מראש, במהלך ימי חול א’ – ו’ ובשעות העבודה הרגילות הנהוגות אצל רומתן, בהתאם לשיקול דעתה וכפי שיפורסמו באתר.
56. ככול שהלקוח בחר באפשרות איסוף עצמי בהזמנה והלקוח לא אסף את המוצרים שהוזמנו על ידו מכתובת איסוף עצמי בתוך 14 ימי עסקים ממועד ההזמנה – אזי רומתן בשיקול דעתה הבלעדי תוכל לבטל את העסקה לרכישת המוצרים כאמור ולמכרם ללקוח אחר, וללקוח לא יהיו כל טענות, דרישות או תביעות בשל כך.

משלוח/הובלה
57. דמי המשלוח או ההובלה בגין כל מוצר מפורטים מתחת למחיר באתר. רומתן שומרת על זכותה לקבוע כי הזמנות ממחיר שיקבע על ידה לא יחויבו בדמי משלוח/הובלה וכן לשנות את שיטות המשלוח/ההובלה, גופי וספקי השילוח וההובלה ומחירי השליחויות/ההובלות והכל בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.
58. יתכנו עיכובים ואיחורים באספקת והובלת המוצרים מלוחות הזמנים הנקובים באתר ו/או בהזמנה וזאת בשל בעיות מזג אוויר, מלחמות, מבצע צבאי, פעולות צבאיות ו/או ביטחוניות אחרות, כוח עליון, השבתות ושביתות, פרעות, מגיפות וכיוצא באלו וכן מסיבות נוספות שאינן בשליטת רומתן ולא תהייה לך כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלשהי מכל סוג ומין שהוא, כלפי רומתן ו/או מי מטעמה במקרים האמורים בסעיף זה.
59. רומתן תהייה רשאית לשנות ו/או לדחות את מועד ההובלה/המשלוח לפי שיקול דעתה ולעדכן את המזמין בהודעה לכתובת הדוא”ל שמסר בהזמנה במועד חדש לאספקת המוצרים.
60. הובלת/שליחות המוצרים בכתובת המזמין ע”י רומתן, תהייה במהלך ימי חול א’ – ה’ ובשעות העבודה הרגילות הנהוגות אצל רומתן, בהתאם לשיקול דעתה.
61. ככול שבמועד אספקת המוצרים הלקוח לא יהיה נוכח במען בו ביקש לקבל את המוצרים כאמור, אזי בהסכמתו הטלפונית של הלקוח יושארו המוצרים ליד דלת ביתו או במקום אחר בסמוך לביתו כפי שיסוכם בינו לבין השליח/המוביל. במידה ובמועד אספקת המוצרים הלקוח לא ענה פעמיים לניסיונות ליצור איתו קשר, ולא ניתן בהתאם לשיקול דעתו של המוביל/השליח להשאיר את המוצרים ליד דלת ביתו של המזמין אזי המוצרים יסופקו לו במועד נדחה אחר ובתשלום נוסף בגין שליחות/הובלה נוספת.
בכל מקרה, הלקוח אינו פטור מהתשלום בגין המוצרים שרכש ואלו לא יזוכו ע”י רומתן גם אם חלו עיכובים ו/או דחיות ו/או שינויים במועדי אספקת המוצרים.
62. בכל מקרה בו תתואם הזמנה חדשה לשליחות/הובלה, הלקוח יחויב בתשלום דמי משלוח/הובלה בשנית (ואם היה פטור מלכתחילה בגין דמי המשלוח/ההובלה, רומתן רשאית בשיקול דעתה לקבוע כי בגין השליחות/ההובלה הנוספת הלקוח יחויב בדמי משלוח/הובלה).
63. באזורים מוגבלים מבחינה ביטחונית, רפואית או בכל מקום לגביו עלול להיות בעיה או קושי לאספקת המוצרים רשאית רומתן להעמיד את המוצרים בעיר או ישוב קרובים אשר יתואם עם הרוכשים מראש ואלו ידרשו להגיע למקום שתואם לצורך קבלת המוצרים
64. המזמין מתחייב כי דרכי הגישה והכניסה לכתובת המפורטת בהזמנה לצרכי הובלה/שליחות המוצרים, הן פנויות, בטיחותיות ונגישות וכי ניתן להכניס את המוצרים שהוזמנו לכתובת המפורטת בהזמנה.
65. במידה והמוצרים ו/או חלקם לא נכנסים למעלית ו/או במידה ואין מעלית בבניין כתובת המפורטת בהזמנה – אזי ככול ואספקה והרמת המוצרים לדירת המזמין אפשרית ונגישה (לשיקול דעת המוביל/שליח) באמצעות חדר המדרגות בבניין, עד קומה שלישית לא תגבה תוספת תשלום מהמזמין ומקומה רביעית ואילך יגבה תשלום נוסף כפי שיקבע בהתאם לצרכים בבית המזמין ע”י המוביל/שליח.
66. במידה ולשיקול דעתו של המוביל/שליח לא ניתן להכניס את המוצרים ו/או חלקם למעלית ו/או בהתאם לשיקול דעת המוביל/שליח אספקת והרמת המוצרים לדירת המזמין אינה אפשרית או נגישה באמצעות חדר המדרגות ו/או במידה וישנה מגבלת גישה לכתובת מקום האספקה (בשל מעבר או כניסה לא נגישה) – באחריותו ועל חשבונו של המזמין להזמין מנוף מתאים לשם אספקה והרמת המוצרים לכתובת המזמין. רומתן אינה אחראית על אספקת ו/או הרמת המוצרים באמצעות מנוף אלא המדובר בהתקשרות ישירה שבין המזמין לבין ספק המנוף/המנופאי על חשבונו ואחריותו של המזמין.
67. עם אספקת המוצרים שהוזמנו ונרכשו על ידך, עליך לבדוק באופן מיידי את תכולת המשלוח/ההובלה אל מול חשבונית הרכישה ואת המוצרים שסופקו לך. במקרה שתתגלה על ידך אי התאמה בין חשבונית הרכישה למוצרים שסופקו, פגם או ליקוי במוצרים או אי שביעות רצון אחרת, אתה נדרש להודיע על כך לרומתן בהקדם האפשרי ממועד אספקת המשלוח/ההובלה באמצעות טופס צור קשר באתר או באמצעות הפרטים המפורטים. חתימת המזמין על טופס אספקת המוצרים במועד אספקתם, מהווה אישורו של המזמין גם לתקינות ושלמות המוצרים ולהתאמתם לתנאי ההזמנה.
68. הרכבה, התקנה ותלייה – מובהר ללקוח כי חלק ממוצרי רומתן דורשים הרכבה ו/או התקנה ו/או תלייה ושירותים אלו אינם חלק משירותים הניתנים ע”י רומתן במסגרת ההזמנה אלא אם צוין כך מפורשות ובכתב מראש בהזמנה. החברה אינה אחראית על הרכבה ו/או התקנת ו/או תליית מוצרים שדורשים הרכבה ו/או תלייה ו/או התקנה אלא באחריות הבלעדית של המזמין, ובוודאי שאינה אחראית לכל נזק ו/או עוגמת נפש שנגרמה בשל הרכבה ו/או התקנה ו/או תליית המוצרים ע”י המזמין ו/או מי מטעמו.

מדיניות ביטול
69. האתר מכבד את כל חוקי הצרכנות ופועל לפיהם. אין באמור להלן כדי לגרוע מכל זכות הקיימת לצרכן מכוח חוק הגנת הצרכן (להלן: “החוק”), תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) (להלן: “התקנות”) ו/או מכל הוראה אחרת.

70. תנאים לביטול עסקה:

א. מועד משלוח הודעת ביטול – במידה ולאחר ביצוע העסקה אתם מעוניינים לבטלה, תוכלו לעשות זאת החל מיום עשיית העסקה ועד 14 יום מיום קבלת המוצר, ובלבד שאריזת המוצר לא נפתחה, לא נגרם למוצר נזק, לא נעשה במוצר שימוש כלשהו, בהצגת חשבונית הרכישה ובאריזתו המקורית.
במידה והלקוח הינו אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, אזי הלקוח יהיה רשאי לבטל את העסקה, החל מיום עשיית העסקה ועד 4 (ארבעה) חודשים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך גילוי הפרטים הנדרשים ע”פ הדין, לפי המאוחר מביניהם ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין רומתן (ו/או נציג רומתן) ללקוח (ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית), ובכפוף לכך שאריזת המוצר לא נפתחה, לא נגרם למוצר נזק, לא נעשה במוצר שימוש כלשהו ובהצגת חשבונית הרכישה.
ב. אופן משלוח הודעת הביטול – בכל מקרה ביטול של עסקה יש לעשות בכתב באמצעות דוא”ל לכתובת המפורטת בפרטי יצירת קשר. בהודעה הביטול יש לציין את פרטי הרוכש, תאריך הקנייה ודרכי התקשרות ליצירת קשר, וכן את העתק החשבונית שנשלחה. במידה והביטול נובע מפגם או מחוסר התאמה, יש לפרט את הפגם ו/או אי ההתאמה כאמור לעיל.
ג. סיבת הביטול – בביטול העסקה מכל סיבה שהיא (ולמעט עקב פגם או אי-התאמה בין הפרטים שנמסרו לצרכן ע”י רומתן לאתר בנוגע למוצר לבין המוצר שהתקבל), על הלקוח להשיב את המוצר, לרומתן, על חשבונו, ועם החזרתם ובדיקת רומתן כי אלו לא נפתחו, לא נפגמו ולא נעשה בהם שימוש על ידי הצרכן, יזוכה כרטיס האשראי בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% מערך הקנייה או 100 ₪ לפי הנמוך מביניהם ובתוספת עמלת הסליקה המשולמת על ידי רומתן לחברות כרטיסי האשראי.
בביטול עסקה בשל פגם במוצר או אי-התאמה בין הפרטים שנמסרו ע”י רומתן באתר לצרכן בנוגע למוצר שנרכש לבין המוצר שהתקבל בפועל כמשמעותם בסעיף 14ה(א) לחוק או עקב נסיבות אחרות המנויות בסעיף 14ה(א) לחוק, וכל עוד המוצר לא נפתח ולא נעשה בו שימוש ע”י הצרכן, אז לא ייגבו דמי ביטול, על הלקוח לפרט את הפגם ו/או אי ההתאמה בכתב באמצעות דוא”ל לכתובת המפורטת בפרטי יצירת קשר, ותתואם עם הלקוח הדרך להחזרת המוצרים.

71. למען הסר ספק במקרה של ביטול העסקה לא יוחזרו למזמין דמי המשלוח (ככול ששולמו) למעט במקרה בו הביטול של המזמין נעשה עקב פגם או אי-התאמה שנמסרו ע”י רומתן באתר לצרכן בנוגע למוצר שנרכש לבין המוצר שהתקבל בפועל, כמשמעם בסעיף 14ה(א) לחוק

72. האמור לעניין זכות לביטול והחזרת המוצרים ע”פ הוראות הדין לא יחולו:

א. לגבי ריהוט שהורכב בבית הלקוח.
ב. לגבי ריהוט שיוצר במיוחד בעבור הלקוח בהתאמה אישית (ע”פ מידות, צבעים או דרישות מיוחדות אחרות).
ג. על עסקאות ששולמו בתווי קנייה, שוברי מתנה או כרטיס מגנטי נטען.
ד. לאחר אספקת המוצר במקרה בו הלקוח ביקש שהמוצר יסופק לו במועד מאוחר משישה חודשים ממועד העסקה.

אחריות ושירות
73. תנאי אחריות ושירות למוצרים שנרכשו מרומתן מפורסמים באתר ומפורטים בקישור זה וברכישת המוצרים והסכמתך לתנאי תקנון זה אתה מפורשות מאשר ומסכים לתנאים אלו.

נוהל הודעה והסרה
74. באתר ייתכנו תכנים וחומרים שמתקבלים מגולשים ו/או שותפים ו/או גורמים נוספים, לרבות חוות דעת, המלצות ותוכן שיווקי ופרסומי המועלים לאתר בהתאם להצהרתם כי המידע הנו נכון והתכנים והחומרים אינם מפרים כל זכות של צד שלישי ובפרט כי התכנים והחומרים אינם מפרים זכויות יוצרים ופרטיות. אין באפשרות האתר לוודא, והוא איננו מוודא בפועל, את נכונות הצהרה זו. האתר לא ישא בכל אחריות לכל נזק או הפסד שייגרמו לצד שלישי כלשהו כתוצאה מהפרת זכויות כלשהן.
75. במידה והנך סבור כי תוכן שהתפרסם באתר פוגע או מפר זכות שלך, תוכל ליצור קשר עם רומתן באמצעות העמוד “צור קשר”, ולפרט את מהות הפגיעה. בפנייתך, אנא צרף קישור לעמוד הרלוונטי, וכן כתובת דואר אלקטרוני ופרטים נוספים של הפונה לצורך יצירת קשר במידת הצורך. ללא הפרטים האמורים, לא נוכל לבדוק את פנייתך. רומתן תפעל כמיטב יכולתה לבדוק את הפנייה בהקדם האפשרי ותפעל בהתאם לשיקול דעתה ו/או עפ”י כל דין.

מפרסמים באתר
76. רומתן עשויה לאפשר לבעלי עסקים ו/או ספקים שונים, תמורת תשלום, להציב פרסומות שונות ברחבי האתר (להלן: “המפרסמים”).
77. מובהר, כי כל הפרטים והמידע בנוגע למפרסמים ו/או כל המידע והתכנים בפרסומי המפרסמים, כמו גם חומרים פרסומיים אחרים המתפרסמים באתר, מתפרסמים מטעם המפרסמים בלבד ועל אחריותם. אין רומתן מחווה עליהם דעה או המלצה כלשהי ואין רומתן יכולה לערוב על תוכנם, אמינותם, דיוקם, שלמותם ומהימנותם ורומתן לא תישא בכל אחריות בגין פרסומים אלו ו/או בגין הפרת כל מצג ו/או התחייבות ו/או הצהרה של מי מהמפרסמים וכן רומתן לא תהיה צד לכל ההתקשרות בין הגולשים לבין מפרסם כלשהו.
78. על כן, מומלץ לגולשים באתר לערוך בדיקה עצמאית בטרם יתקשרו עם מי המפרסמים או יסתמכו על מידע שפורסם בכל מקום אחר באתר. שכן כאמור רומתן אינה יכולה ואינה מתיימרת להעניק כל אחריות באשר לכל מידע ו/או עסק ו/או שירות ו/או טובין המפורסמים באתר, הן לגבי טיבם ו/או איכותם והן באשר לתוכנם.
79. מובהר כי פרסום חומר פרסומי באתר אין משמעו כי רומתן או מי מטעמה מעודד או ממליץ על המפרסם או על הטובין ו/או השירות הניתן באמצעותו. על הגולשים לעשות בדיקה עצמאית, כצרכנים סבירים, בטרם יתקשרו עם מי מבעלי המקצוע ו/או הספקים ו/או המפרסמים. המלצה זו מקבלת משנה תוקף בכל הנוגע למידע מקצועי כלשהו.
80. אין לראות בכל פרסום ו/או מידע ו/או סקירה ו/או טיפ ו/או קישור ו/או המלצה ו/או חוות דעת, אם וככול יפורסמו באתר (ו/או בתכניו, במידע בו ו/או בשירותיו), כתחליף לבדיקה עצמאית ו/או התאמתם למשתמש.

מדיניות פרטיות – הגנת הפרטיות ושימוש במידע
81. רומתן מכבדת את פרטיותם של הגולשים באתרה ורואה בשמירה על פרטיות זו ערך רב. להלן, תוכלו למצוא את מדיניות הפרטיות של האתר, תוך פירוט המידע הנאסף על ידנו אודות הגולשים וכיצד אנו משתמשים בו ושומרים אותו ואילו אפשרויות יש לגולשים להגן על פרטיותם בקשר לכך.
82. בעת ההרשמה לאתר (ככול שתידרש), בעת הגלישה והשימוש באתר וכן בעת וביצוע הזמנות ורכישות באתר אתם נדרשים למסור פרטים אישיים, הכוללים שמכם המלא, מען ודרכי התקשרות עימכם. אתם מצהירים כי פרטים אלה ניתנים מרצונכם החופשי ובהסכמתם וכי ידוע לכם שפרטים אלו, וכן מידע נוסף שאיננו אישי שיצטבר אודות הגולשים, יישמר במאגר המידע של רומתן. במידה ואינכם מעוניינים שמידע מסוים יישמר אודותיכם הנכם מתבקשים שלא למסור פרטים אישיים ו/או לא לעשות שימוש בשירותי האתר (לרבות לא להזמין או לבצע באמצעות האתר רכישות של מוצרים כלשהם).
83. כמו כן, הנכם רשאים בכל עת לפנות לרומתן ולבקש כי פרטיכם יימחקו מהמאגר. רומתן לא תעביר מידע זה לצדדים שלישיים, ללא הסכמת המוסר, אלא בהתאם להוראות הדין ו/או במענה לכל צו שיפוטי.
84. בנוסף, בזמן הגלישה והשימוש באתר, בתכניו, בשירותיו ובמידע בו, ייתכן ויצטבר במאגרי המידע של רומתן מידע על הרגלי הגלישה שלך, אשר יכלול, בין היתר: את התכנים המוצרים והשירותים בהם התעניינת, הדפים באתר בהם צפית, הפרסומות שקראת וצפית בהן, כתובת האינטרנט (כתובת IP) ממנה ניגשת לאתר, המיקום הגיאוגרפי ממנו נגשת לאתר, כמה זמן שהית באתר ובכל אחד מדפיו, ואילו פעולות ביצעת בו. מידע זה יישמר במאגרי המידע של רומתן.
85. למעט המידע אשר נמסר על ידך מרצונך החופשי ובהסכמתך לרומתן על דרך של מילוי פרטיך באתר, בשירותיו ובעת ביצוע רכישות והזמנות באמצעות האתר, אשר מידע זה מזהה אישית אותך, שאר המידע אשר נצבר על ידי רומתן הינו ברובו מידע סטטיסטי כללי שאינו מזהה אותך באופן אישי והוא נועד לשפר את רמת השירותים והתכנים המוצעים על ידי רומתן וליצירת שירותים, פרסומים ותכנים חדשים בהתאם להתעניינות הגולשים.
86. האתר שומר לעצמו את הזכות לעשות שימוש במידע שנאסף לצורך פיקוח, בקרה, עדכון, שיפור, הפקת מסקנות ולצרכים סטטיסטיים. ייתכן ובנסיבות מסוימות ישתמש האתר ב”עוגיות” (Cookies), שהינם קבצים קטנים הנשלחים למחשבך. אמצעים אלה נדרשים לצורך תפעולו השוטף והתקין, ובכלל זה כדי לאסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באתר, לאימות פרטים, כדי להתאים את האתר להעדפותיך האישיות ולצורכי אבטחת מידע. במקרה הצורך, ייתכן ומידע סטטיסטי, אשר אינו מזהה אותך באופן אישי, יועבר לשם ניתוח לצד שלישי, למען המשך פיתוחו ותפעולו השוטף של האתר ושל פעילות רומתן.
נוסף על האמור, האתר עושה גם שימוש בקבצי COOKIES (“עוגיות”) של צדדים שלישיים (בין היתר, Google, Facebook ואחרים)- וזאת על מנת ליידע את רומתן אודות התנועה באתר, על מנת להקל על הגולשים באתר את הגלישה באתר, על מנת לבצע אופטימיזציה של דפי אינטרנט המוצגים באתר, על מנת לזהותכם כגולשי האתר לצרכי פרסום ו/או שיווק וכן על מנת להציג לכם ו/או להפנות אליכם מודעות, מידע ומסמכים (בין באתר ובין מחוץ לאתר ברחבי רשת האינטרנט) על סמך ביקוריכם הקודמים באתר.
לתשומת לבך, במידה ואינך מעוניין בקבלת “עוגיות” או במידה ואינך מעוניין כי האתר יאסוף מידע אודותיך, באפשרותך לשנות את הגדרת דפדפן האינטרנט בו הנך משתמש או לחלופין להפסיק לעשות שימוש באתר וכן לא לבצע בו או באמצעותו הזמנה ורכישה של מוצר כלשהו.
87. רומתן לא תעביר לצדדים שלישיים את המידע שנאסף על הגולשים באתר, אשר מזהה אותם ספציפית, אלא במקרים הבאים: (א) ככל שהדבר דרוש לצורך אספקה תקינה של האתר, שירותיו ותכניו וביצוע ואספקה של הזמנות ורכישות שבוצעו באמצעות האתר; (ב) במידה שמשתמש הפר את תנאי השימוש של האתר; (ג) במידה שמשתמש ביצע באתר ו/או באמצעותו דבר עבירה על חוקי מדינת ישראל ו/או הדחה לדבר עבירה על חוקי מדינת ישראל; (ד) באם תתקבל דרישה בצורת צו שיפוטי מרשויות החוקיות המוסמכות לכך להעביר מידע אודות משתמש אליהם או לצד שלישי מטעמם; (ה) במקרה של מחלוקת, טענה, תביעה, דרישה או הליכים משפטיים בין משתמש (ו/או מי מטעמו) לבין רומתן ובאי כוחה ו/או בין משתמש (ו/או מי מטעמו) לבין מפרסם באתר; (ו) במקרה ורומתן תסבור שיש צורך להעביר את המידע אודות משתמש בכדי למנוע נזק ברכוש או בנפש של המשתמש או של צד שלישי אחר.
88. רומתן תהיה רשאית להעביר את המידע המצטבר באתר לכל גוף או חברה נוספת הנמצאת בשליטתה ו/או בשליטת מנהליה של רומתן, בתנאי שהמידע יישמר ויטופל בהתאם לתנאי מדיניות פרטיות זו. במידה שרומתן תחליט למכור את פעילות האתר ו/או את האתר לגוף מסחרי אחר תישמר לה הזכות להעביר את המידע במאגרי המידע של האתר לאותו גוף מסחרי בתנאי שתנאי הפרטיות המפורטים בתנאי שימוש אלו יישמרו ויהיו מקובלים על אותו גוף מסחרי עימו היא תתקשר.
89. רומתן נוקטת באמצעים שונים לשמור על חשאיות המידע המאוחסן אצלה ועל פרטיותם של המשתמשים. עם זאת, רומתן אינה יכולה להבטיח הגנה הרמטית ומוחלטת ואינה יכולה להבטיח או לערוב לכך כי המידע לא ייחשף על ידי פעולה זדונית או מכוונת נגד האתר. במידה ואינכם מעוניינים כי מידע אודותיכם ו/או אודות השימוש שלכם באתר יישמר, הנכם מתבקשים שלא לעשות שימוש באתר, לרבות לא לעשות הזמנות או רכישות כלשהן באתר או באמצעותו.

משלוח דברי פרסומת
90. בשימושך באתר וכן בהזמנה ורכישת מוצרים באתר ובאמצעותו, אתה מסכים מפורשות כי רומתן תהייה רשאית לפנות אליך, בין באמצעות דוא”ל, SMS, whatsapp, ובין באמצעים אחרים, ולהציע לך חומר פרסומי אודות מוצרים ו/או שירותים ו/או מבצעים ו/או פעילויות של רומתן או שותפיה העסקיים וכל מידע אחר בו סבורה רומתן כי תמצא בו עניין מכוח השימוש באתר ו/או הזמנה ורכישת המוצרים על ידך. בידך הברירה, בכל עת, להיגרע מרשימת התפוצה לה נשלחות הודעות אלה ע”י מילוי אחר ההוראות הנלוות לכל ההודעות שישלחו.

קישורים (LINKS)
91. הימצאותם של קישורים (“לינקים”) לאתרים אחרים באתר, בתכניו, בשירותיו ו/או במידע בו, אינם מהווים ערובה לכך שהאתרים פעילים ולתכנים באתרים אלה מבחינת מהימנותם, אמינותם, שלמותם, או מכל בחינה אחרת. רומתן אינה מתחייבת כי הקישורים יובילו לאתר פעיל ותקין ורומתן רשאית לשנות ולהסיר קישורים אלו לפי שיקול דעתה הבלעדי. רומתן לא תהא אחראית לכל נזק, ישיר עקיף או אחר, שיגרם למשתמש ו/או למי מטעמו, כתוצאה מהשימוש או מההסתמכות על התכנים, השירותים והמידע המופיע באתרים אלו ו/או בשל תנאי השימוש שלהם ו/או בשל מדיניות השמירה על הפרטיות שלהם. כל כניסה ו/או שימוש לאתרים אחרים שאינם בבעלות רומתן תהייה כפופה לתנאי השימוש השמורה לאתרים אלו ולמדיניות הפרטיות שלהם, שאין לרומתן כל אחריות בגינם.

קניין רוחני
92. זכויות היוצרים ויתר זכויות הקניין הרוחני באתר ובתכניו (לרבות, מבלי לגרוע, בטקסטים, בעיצוב האתר, בעימודו, בגרפיקה, בצילומים, באיורים, בלוגו האתר, בשם האתר, בדומיין שלו, במידע הטכנולוגי הדרוש להפעלתו, ביישומים, קודי המחשב ו/או כל חומר אחר הכלול בו), בעיצובים ובמוצרים של רומתן (ולרבות בכל חומר, תוכן ו/או יצירה הנכללים באלו) המפורסמים ו/או המוצעים לרכישה באתר (להלן: “נכסי קניין רוחני”), הינם הינן וימשיכו להיות בבעלות מלאה של רומתן ו/או בבעלות צד שלישי שהרשה לרומתן להשתמש בו. סימני המסחר “Sheepy ” ו- הינם סימני מסחר בבעלותה של רומתן (להלן: “סימני רומתן”).
93. אין לעשות כל שימוש בנכסי קניין רוחני של רומתן ו/או בסימני רומתן, לרבות בשם האתר, מבלי לקבל לכך רישיון מפורש בכתב ומראש מאת רומתן. אין להעתיק, להוריד, לשכפל, לצלם, לתרגם, לעבד, ליצור יצירות נגזרות, לשחזר, לפרסם, להפיץ, לבצע בפומבי, לשדר, למכור, או להעמיד לרשות הציבור או להציג כל חלק מאתר זה (ו/או מתכניו, מוצריו, שירותיו והמידע בו) ו/או מהמוצרים והעיצובים של רומתן, לרבות בתוך מסגרת (Frame), גלויה או סמויה ללא הסכמתה הכתובה מראש של רומתן או מבעלי הזכויות האחרים, לפי העניין ובכפוף לתנאי ההסכמה (אם וככל שתינתן).
94. אתה מאשר כי לא תעשה כל פעולה ו/או מעשה ו/או מחדל, בניגוד לדיני קניין רוחני ו/או בלתי חוקי ו/או שעלול לפגוע או להפר את זכויות היוצרים וזכויות הקניין הרוחני של רומתן ו/או של צד שלישי אחר.

יצירת קשר
95. במידה ותתעורר כל שאלה בנוגע לתקנון זה או בכל נושא אחר, רומתן תשמח לעמוד לרשותכם.
96. תוכלו ליצור עימנו קשר הן באמצעות פנייה בכתב דרך העמוד “צור קשר”, הן בדואר אלקטרוני לכתובת office@sheepyby.com והן באופן טלפוני בשעות הפעילות (ימים א’ – ה’ בין השעות 9:00-17:00 ויום ו’ מ10:00 -13:00) למספר טלפון: 055-2668888.
97. כתובתנו למשלוח דואר, לאיסוף עצמי של המוצרים שנרכשו או להחזרת המוצרים במקרי ביטול עסקה, הינה: רחוב מודיעין 38 פתח תקווה.

שונות
98. רומתן תהיה רשאית לשנות בכל עת את תנאי השימוש ללא הודעה מראש או בדיעבד.
99. רומתן תהיה רשאית להעביר את האתר לכל כתובת אחרת, לשנות את שמו או להפסיק את פעילותו ושירותיו, באופן מלא, חלקי או בכל דרך אחרת כפי שתראה לנכון, בכל עת, ובהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של רומתן.
100. מבלי לגרוע מהאמור בתנאי השימוש, המשתמש מסכים בזאת, כי תקופת ההתיישנות לגבי כל תביעה ו/או דרישה כנגד האתר ו/או רומתן, תוגבל לתקופה של 6 חודשים והצדדים רואים בכך כהסכם לתקופת ההתיישנות כמשמעו בסעיף בחוק ההתיישנות, תשי”ח-1958.
101. כל עילה משפטית הנובעת מהפעילות ו/או השימוש באתר, בשירותיו האתר, בתכניו, בפרסומים בו, במידע בו ומהזמנות והרכישות באתר או באמצעותו, מהשימוש במוצרים שנרכשו באתר ו/או באמצעותו, לרבות כל עילה משפטית הנוגעת לתוקפם ופרשנותם של תנאי שימוש אלה יוכפפו לדין הישראלי בלבד וסמכות השיפוט הבלעדית בכל הנוגע לאלו תהא נתונה לבתי המשפט המוסמכים בתל אביב – יפו.
102. היה ויקבע שחלק כלשהו מתנאי שימוש אלה אינו תקף או שאינו בר אכיפה, אזי הסעיפים שנשלל תוקפן או שהוחלט כי אינם אכיפים ייחשבו כמוחלפים בסעיפים תקפים ואכיפים, אשר תוכנם תואם במידת הקירוב הגדולה ביותר את כוונת הסעיפים המקוריים ויתר סעיפי תנאי שימוש אלו יישארו בתוקפם.
103. רישומי מערכות המחשוב של רומתן, בדבר הפעולות המתבצעות על ידך באתר ו/או בשירותיו ו/או בתכניו ו/או בכל רכיב באתר, ולרבות בדבר כך כי אשרת את תקנון ותנאי שימוש אלו ובדבר הזמנותיך ורכישותיך באתר ובאמצעותו, יהוו ראיה לנכונות הפעולות וכן ראייה בדבר אישורך לתקנון ותנאי שימוש אלו – וזאת, אלא אם הוכח אחרת על ידך.