שידות בהתאמה אישית

בואו להתאהב עם שידה- עיצוב אישי על פי בחירתכם

מעוניינים לעצב ולרהט מחדש את הבית או המשרד, ומחפשים להתאהב ממבט ראשון בשידה המיוחלת, כזו שתקפיץ לכם את הלוק העיצובי או שתשתלב עם הקו הנקי בשאר המרחב? נכון, שידות עם סטייל מוסיפות טאץ’ מיוחד למרחב ומושכות אליהן את כל תשומת הלב, לכן כל כך קשה למצוא את האחת. אך אל דאגה, ניתן להזמין שידות בהתאמה אישית, כך שתהיה מדויקת לכל הרצונות והעדפות שיש לכם. השידה הנכונה תספק את העיצוב המתאים, אבל לא רק, אלא גם תשמש עבורכם כפתרון אולטימטיבי ופרקטי לאחסון מגוון מוצרים שיש רצון ועדיפות לנגישות שלהם.

אולם, יש לקוחות אשר יבחרו בהזמנת שידה עיצוב אישי מפאת הצורך במידות שאינן סטנדרטיות. צורך שעשוי לנבוע מהדרישות הפונקציונליות הקיימות של המרחב בו מעוניינים להציב את הרהיט, או פשוט מהרצון לעשות שימוש אופטימלי ואידיאלי במרחב. אתם יכולים להזמין שידה במידות שיתאימו לכם כמו כפפה ליד, לכן כאשר אתם מעבירים את מבוקשכם לבעל המקצוע, חשוב לדייק בפרטים הקטנים. אם תרצו להעמיק בפרטים עוד יותר, ניתן פשוט להעביר תמונה של רהיט אותו אהבתם, לא משנה היכן. חפשו את ההשראה שלכם.

להזמנה בהתאמה אישית לחצו כאן

ובכן, יש לקוחות שכל הרציונאליות המדוברת כאן למעלה לא ממש מעניינת אותם. אותם מעניין דבר אחד- ייחודיות! הרי כל אחד הוא יחיד ומיוחד- אז מדוע שגם הרהיטים שלכם לא יהיו כך? סטנדרטיות זה פאסה. השידה שתיוצר בהזמנה אישית במיוחד עבורכם, תהיה חד פעמית ומיוחדת במינה. מכירים את זה שאתם מזמינים בגד בתפירה אישית? אז גם בשידה בעיצוב אישי, זו אותה הרגשה! שום פריט אחר לא יהיה דומה או יתעלה על רמת הגימור והייחודיות.

חברה זו הנה דור שני של חברת ‘רומתן פתרונות מתכת’ אשר עשירת ניסיון של שנים רבות בייצור מוצרים שונים ומגוונים ונושאת על דגלה מוניטין של איכות ואמינות. ניתן למצוא את ההתמחות שלה בעבודה עם פלדה שאינה מחלידה, ידידותית לסביבה וניתנת למחזור. בשל כך, חברה זו שואפת להעניק ללקוחותיה פתרונות חכמים לכל סוגי המתכות באשר הן, ובשילוב עץ במגוון הפריטים. בפריטים הללו משתקפת האומנות והאיכות שבביצוע. כמו כן,  Sheepy דואגת לצרכי הלקוחות שלה ומנגישה עבורם ייצור ושיווק מוצרים בעיצובים שונים וססגוניים לבית ולמשרד, בלי לצאת מהבית. איך כמובן? כל זאת בחנות אינטרנטית, המחולקת לקטגוריות, נגישה למשתמש אשר יכול להתמצא בה בקלות ולבצע רכישה מאובטחת חסרת דאגות. המוצרים של Sheepy נשלחים עד לפתח בית הלקוח באמצעות חברת משלוחים שאורזת ושומרת בקפידה על החבילות. כמו כן, כלל המוצרים שלנו תוצרת כחול לבן, בשל כך, ניתן לעשות הזמנה אישית ולשנות את פרטי המוצרים המוצעים באתר החברה, במספר גדלים וצבעים על פי בחירתכם ועל פי המוצג באתר.

שידות בהתאמה אישית

אז כאן בSheepy אנחנו פה כדי להגשים את החלומות שלכם ולהפוך את הרעיונות שלכם למציאות עשירה בצבעים וקווים נקיים שופעים אור. נכון, רבים מהפריטים פרי יצרתנו ועיצובנו זמינים עבורכם באתר, כאמור, יחד עם זאת נשמח לשאוב מכם השראה קסומה ולבנות את הפריט שלכם מחומרי הגלם האיכותיים ביותר שאנו בוחרים בקפידה. מוזמנים להביא ולהגשים את החזון האישי אל תוך המרחב שלכם. כאמור, אנו מציעים לכם שתי אופציות להזמנת שידה בעיצוב אישי, האופציה הראשונה היא לצרף סקיצה או שרטוט, ניתן גם לצרף תמונה. כאשר האופציה השנייה היא לשנות מידות או צבע של מוצר קיים. הצוות המקצועי והסבלני שלנו כאן עבורכם לגרום לכם להרגיש בנוחות המקסימאלית וללוות אתכם בתהליך עד לשלב קבלת המוצר המיוחל. אולם, כדאי לדעת כי רכישת רהיט בהזמנה אישית דורשת המתנה, לאחר תכנון והגדרת הרצונות והבקשות שלכם, בעל המקצוע יעשה עבורכם הערכת זמן המתנה עד סיום ההכנה. יש לקחת בחשבון כי לעיתים יש לבצע התאמות נוספות שתידרשנה. צרו קשר עמנו במספר 055-2668888.