שולחן עבודה לחדר

 

המדריך לבחירת שולחן כתיבה

שולחן כתיבה לבן ועץ

מבחינה טכנית, כל משטח יכול להוות שולחן כתיבה לחדר. בין אם מדובר על שולחן אוכל, דלפק מטבח, או אפילו מזרן המיטה. אך עבור רוב האנשים, מומלץ להפריד בין המקום שבו הם מתכוונים לעבוד לבין יתר חלל החדר. דהיינו, גם אם שולחן העבודה נמצא במטבח, עצם המעבר מישיבה רגועה על הספה, לישיבה מול שולחן כתיבה מקצועי, המיועד למטרות עבודה ולימוד, יכול לגרום לשינוי מחשבתי ולסייע להפוך למרוכזים ופרודוקטיביים יותר.

שולחנות עבודה בהזמנה אישית

שולחן כתיבה בהזמנה אישית מאפשר לכל אחד להתאים את מידות השולחן לכל חלל. כמו כן, במידה ורוצים לרכוש שולחן כתיבה לנוער לבן, בשילוב כמה אלמנטים עיצוביים שלא ניתן למצוא בחנויות השונות, אזי ניתן להזמין שולחן בהתאם לדרישות של כל אחד.

שולחן פינת עבודה – סוגים שונים

שולחן עבודה לחדר ניתן לרכשו במגוון סגנונות עיצוביים, שיכולים להתאים לעיצוב שקיים בכל חדר. כך לדוגמא, עבור חדר שמעוצב בסגנון מודרני, ניתן להתאים ולרכוש שולחן כתיבה מודרני וכן הלאה.

ברשימה הבאה ניתן לקרוא על שולחנות הכתיבה המומלצים והפופולאריים ביותר:

  • שולחן מנהלים – השולחן קצת יותר גדול מממדי השולחן הסטנדרטי. מגיע לעתים בעיצוב בצורת L. מתאים במיוחד עבו מי שזקוק לשטח נרחב על שולחן העבודה ושטח אחסון רב. בעיצובו, שולחן המנהלים יוצר אווירה של מקצועיות ורשמיות. גודלו הגדול והרחב מעניק לו תחושה של נינוחות ומקצועיות, המודגשת בעזרת האחסון המובנה הרחב.
  • שולחן ברזל לעבודה – שולחן בעל מסגרת או חלק ממסגרת שעשויה מתכת. מתאים ביותר לאנשים שמחפשים מראה משרדי מלוטש. שולחן כתיבה נוער עם רגלי מתכת, מציע מראה ותחושה מודרנית יותר, יחסית לנראות ששולחן עבודה מעץ יכול לספק. שולחנות כתיבה העשויים 100% מתכת, הם די נדירים לשימוש ביתי, אך יותר נפוצים בסביבות תעשייתיות. לשימוש ביתי, שולחן עבודה לחדר נוער העשוי מתכת, ברוב המקרים יכלול גם רכיבי עץ.
  • שולחן עבודה מעץ – הצורה הבסיסית ביותר של שולחנות כתיבה, הכולל משטח וארבע רגליים. מתאים במיוחד עבור מי שרוצה מקום לכתיבה או לימוד בלבד, שכן ברוב שולחנות העץ אין מקום אחסון.

התאמת גודל השולחן

כדי להנות משולחן כתיבה בצורה הטובה ביותר, חשוב למדוד את ממדי החלל שבו הוא ימוקם. שכן, יש להשאיר מספיק מקום למעבר והימנע מרכישת שולחן גדול מדי. שולחן כתיבה 110 ס”מ, אמנם יוכל להתאים לחלל גדול, אך אין הדבר מייתר את הצורך למדוד את החלל טרם רכישת השולחן. כאשר ניגשים למדוד את המידות הנדרשות עבור השולחן, יש לקחת בחשבון את הגובה, הרוחב והאורך של השולחן. זאת משום שבמידה ורוכשים שולחן כתיבה 90 ס”מ רוחב, יש לבחון גם את הגובה של השולחן ואת אורכו.

שולחן כתיבה 90 ס”מ – Sheepy

אנו ב- Sheepy, קשובים ללקוחות שלנו ושמים לנגד עינינו את הבקשות והצרכים שלכם. הצוות המקצועי והסבלני שלנו כאן עבורכם על מנת להעניק לכם את המענה האופטימאלי עבור כל שאלה או בקשה. אז בואו להתפנק ולהתחדש עם שולחן עבודה. עבודת יד, איכות ומקצועיות, אלה הן דרישות הסף שלנו שחרטנו על דגלנו עבור הלקוחות שלנו. אצלנו תקבלו שולחנות ברמת דיוק מקסימאלית שתעניק למרחב שלכם שפע נוכחות ואסתטיקה. מוזמנים ליהנות מ5% הנחה בקניה ראשונה.

צרו קשר עמנו במספר 055-2668888.