קונסולה קטנה לכניסה לבית

קונסולה SHANI  – פתרון מושלם לאחסון וסטייל

קונסולה קטנה לכניסה לבית

קונסולה SHANI היא בעלת עיצוב נקי וחלק, מינימליסטית ועדינה. צבע העץ הוא אלון מבוקע או שחור מט (פורמייקה) והמתכת מגיעה בצבעי שחור או לבן מט.

הקונסולה כוללת שתי מגירות עדינות ודקות, המאפשרות אחסון נוח ומסודר של חפצים אישיים. המגירות נפתחות באמצעות ידיות קטנות ומעוצבות.

הקונסולה כוללת גם מדף עץ תחתון, המאפשר להניח עליו חפצים דקורטיביים או ספרים. המדף נמצא בגובה של 35 ס”מ מהרצפה, כך שהוא נוח לשימוש.

קונסולות צרות מעוצבות

קונסולה SHANI היא אופציה מצוינת אם אתם מחפשים קונסולה צרה לכניסה לבית. היא משלבת בין עיצוב מינימליסטי ועדין לבין פונקציונליות גבוהה. קונסולה SHANI היא קונסולה קונסולה עומק 30 ס”מ בלבד. מה שהופך אותה לפתרון מושלם עבור חללים קטנים או צפופים.

האם ניתן להזמין את הקונסולה במידות שונות?

בהחלט, ניתן להזמין במספר אפשרויות רוחב: 80 ס”מ, 100 ס”מ ו-120 ס”מ.

מה גודל המגירות?

המגירות הדקות והעדינות, בגובה של 14 ס”מ, מציעות אחסון פרקטי לאביזרים היומיומיים שלכם, ובמקביל מצליחות לשמור על המראה הנקי והמינימליסטי של הקונסולה.

איך מנקים את הקונסולה?

כל מה שנדרש כדי לשמור על הקונסולה במצב מושלם, הוא לעבור עליה באמצעות מטלית לחה. כך שלא רק שהיא משלבת בין עיצוב לפונקציונליות, היא גם נוחה ופשוטה לניקיון.

קונסולה SHANI היא פתרון מושלם למי שמחפש קונסולות צרות ואלגנטיות.

אם אתם מחפשים קונסולה צרה לכניסה, אתם מוזמנים לפנות אלינו לטלפון: 055-2668888 ונשמח לעזור לכם למצוא קונסולה צרה שתתאים בדיוק עבורכם.