ClickCease

ספסל עם אחסון – רהיט מינימליסטי פונקציונאלי מושלם

עיצוב מינימליסטי הוא מדויק ומהודק, לכן על כל הפריטים להיות פונקציונאליים, בעלי תכלית ושימוש פרקטי. כל פריט משמש מטרה ואין מקום לרהיטים אשר אינם מספקים תועלת מסויימת. לאור הקווים המנחים הללו עיצבנו את ליין הספסלים שלנו, כאשר כל אחד מהם מהווה שלמות מינימליסטית נשגבת. רוצים לדעת עוד? הפרטים המלאים במאמר הבא.

 

מאפייני הספסל המינימליסטי

עיצוב מינימליסטי מאופיין בשימוש בקווין ישרים, נקיים ופשוטים היוצרים צורות גאומטריות המגדילות את החלל. בעזרת שימוש מועט בפריטים ואקססוריז מתקבל עיצוב המביא לידי ביטוי את החומרים והצבע, ונותן מקום לאור טבעי מרענן. ליין הספסלים בעיצובנו מאופיין בדיוק כך כאשר הוא מיוצר כולו מחומרים פשוטים אך מתוחכמים כמו פלדה איכותית, עץ טבעי וצבע מיוחד השומר על החדות והברק שלנו לאורך זמן. הספסלים מעוצבים בקווים נקיים המקנים להם צורה גאומטרית מרובעת אשר מתכתבת עם עיצוב של חלל מינימליסטי מודרני.

 

מגוון ספסלים רחב

בחנות שלנו אנו מציעים מגוון עצום של דגמי ספסלים בעיצובים שונים, כולם עיצובי מקור שלנו. הספסלים מגיעים בגדלים שונים לבחירתכם: צבעים שונים, בשילוב חומרים מיוחדים, עם ריפוד או בלי ריפוד וכמובן ספסלים בעלי מקום נוסף לאחסון אך גם כאלו ללא מקום שכזה. המטרה של המגוון הרחב היא לאפשר לכם למצוא את הספסל האידיאלי עבורכם ולהתאים אותו לחלל המעוצב שלכם בצורה מיטבית. חומרי הגלם מהם עשויים המוצרים שלנו הם הטובים ביותר שניתן להשיג ואיכות ההרכבה והייצור שלהם היא בסטנדרט גבוהה שאין שני לו בישראל.

 

שימושים אפשריים

הספסלים ניתנים לשימוש כמעט בכל חלל בו תראו לנכון למקם אותם. תוכלו לרכוש ספסל לסלון, ספסל לפואיה הכניסה לבית, ספסל לאזור האוכל שלכם, לחדרי השינה ולחדר הילדים. השימוש בו אינו מוגבל ונתון רק לכם ולחזון העיצובי שלכם. חשוב לזכור כי יש למקם את הספסל בצורה נכונה על מנת שלא לפגוע במקרם העיצובי העדין של העיצוב המינימליסטי, הקפידו לא להעמיס פריטים נוספים בחלל, לשמור על כניסת אור טבעי ועל צבעים בהירים ומוארים.

 

קנייה מקוונת

“ליין” הספסלים שלנו, רהיטים נוספים ואקססוריז לבית, ניתנים לרכישה בלעדית באתר החנות שלנו. באתר תוכלו למצוא קטלוג מוצרים מפורט, מערכת הזמנות קלה לשימוש, תיהנו מקנייה מאובטחת ומדיניות החזרות ברורה. והכי חשוב, תקבלו מבצעים, הנחות ו-“סיילים” שווים במיוחד הניתנים רק לרוכשים דרך החנות המקוונת. אנו מספקים משלוחים לכל חלקי הארץ בעלות מדורגת על פי מורכבות ההובלה, משלוח מהיר עד לפתח ביתכם.

 

Sheepy – עיצוב שלא שוכחים

הסדנא שלנו הוקמה לפני כ-18 שנה, כמסגרייה אומנותית בהובלת יוסי גבאי, כיום אנו עוסקים בייצור ושיווק מוצרים בעיצובים ייחודיים שלנו. כל המוצרים הם בייצור מקומי מלא מה שמקנה לנו את היכולת להבטיח סטנדרט איכות גבוה במיוחד. להזמנות טלפוניות ובירור פרטים נוספים חייגו: 055-2668888.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *