ספסל ישיבה עם אחסון נעליים

  • המלאי אזל
    החל מ:  1,099
  • המלאי אזל
    החל מ:  599
  • המלאי אזל
     1,299

 

ספסל ישיבה ואחסון בעיצוב יוקרתי

מכירים את זה שלאט לאט מצטברים להם חפצים שלא מוצאים את מקומם בבית ופתאום אנחנו מוצאים ערימת חפצים שמציקה בעין? חפצים כמו תיקים, עיתונים, נעליים, צעצועים וכדומה. יש פתרון מושלם עבור ערימת הבאלגן שלכם, ספסל ישיבה עם אחסון, שהוא מחד גיסא פרקטי ומשמש לאחסון פריטים ומאידך פריט עיצובי שתורם רבות לשאר החלל.

אם אתם חושבים לעצמכם בשביל מה אני צריך ספסל עם אחסון? אז חשבו שוב! בשל העובדה כי ספסל איכותי עם אחסון יכול לשמש עבורכם במגוון שימושים, כגון אחסון לנעליים. ספסל מסוג זה ניתן למקם בכניסה לבית או באזור אחר בו יהיה לנו נעים לשבת בנוחות, לחלוץ ולנעול נעליים. כמו כן, ספסל אחסון מעוצב לחדר שינה יכול לעזור לנו לאחסן מצעים וכלי מיטה. זאת ועוד, ספסל לחדר הילדים יכול לשלב צבעים מרעננים וחדישים ואחסון לצעצועים. וכמובן- ספסל אחסון עם ריפוד, לכל ספסל יש את האפשרות להוסיף איזושהי כרית עיצובית ומרופדת שתספק את הנוחות המתבקשת.

מוזמנים להתרשם בחנות האינטרנטית שלנו- ספסל גדול לאחסון וישיבה ממתכת בשילוב עץ במגוון וריאציות.  החנות נגישה למשתמש אשר יכול להתמצא בה בקלות ולבצע רכישה מאובטחת חסרת דאגות. המוצרים שלנו ישלחו עד לפתח ביתכם באמצעות חברת משלוחים שאורזת ושומרת בקפידה על החבילות. כמו כן, כלל המוצרים הם תוצרת כחול לבן, בשל כך, ניתן לעשות מגוון שינויים מבחינת צבע וגודל על פי בחירתכם ועל פי המוצג באתר. בואו למצוא ספסל עם אחסון לנעליים בצבעים וקווים נקיים שופעים אור. הצוות המקצועי והסבלני שלנו כאן עבורכם לכל שאלה או תהייה. צרו קשר עמנו במספר 055-2668888.