כסא בר בעיצוב סקנדינבי – המדריך לשילובו בעיצוב החלל

עיצוב בהשפעת ארצות צפון אירופה הנורדיות כמו: שוודיה, איסלנד, פינלנד, דנמרק ונורבגיה. מאופיין ביעלות פונקציונאלית וקווים נקיים ופשוטים, ממש בדומה לעקרונות העיצוב המינימליסטי. לכן שתי סגנונות העיצוב הללו ניתנים לשילוב בצורה המייצרת חללים מושלמים. רוצים לדעת כיצד תוכלו לשלב כסא בר סקנדינבי בחלל שלכם? המשיכו לקרוא!

 

רזי העיצוב הסקנדינבי

העיצוב הסקנדינבי נטווה בצלמה של התרבות הנורדית העתיקה, לכן הוא פשוט, פרקטי, ללא פריטים מיותרים, אך מותיר רושם רב. העיצוב מאופיין בבניית חלל נקי, בקווים ארוכים ופשוטים היוצרים צורות גאומטריות המטיבות עם החלל, ושילוב של צבעים עדינים, בהירים ודהויים המוסיפים אור ונותנים תחושה של חלל גדול מכפי שהוא באמת. מקורו של העיצוב הסקנדינבי הוא אי שם בתחילת שנות ה-20 של המאה הקודמת, אך תורת העיצוב ממשיכה להתעדכן בהתאם לשינויים החלים בחברה, בעולם ומבחינה טכנולוגית.

 

כסא סקנדינבי – מאפיינים

השידוך בין עיצוב סקנדינבי לעיצוב מינימליסטי הוא כמעט מתבקש, לכן גם הכסא הסקנדינבי בעיצובנו כולל שילוב של שתי הגישות. הוא פשוט, אך מתוחכם:

  • מבחינה עיצובית – עיצוב נקי ופשוט, קווים ברורים היוצרים כסא בצורה גאומטרית מרובעת, אך מרשימה.
  • חומרים – שימוש בחומרי גלם הנותנים מראה פשוט, אך הם איכותיים ובעלי מאפיינים המספקים עמידות ואורך חיים גדול. רגלי הכסא והמשענת עשויים פלדת אל חלד והמושב מיוצר מחומר חדשני הקרוי “פולימד” – פיתוח ישראלי, עמיד למים, אנטיבקטריאלי, עמיד בפני פטרת וידידותי לסביבה. החומר נעים למגע ונוח במיוחד.
  • צבע – המוצר נצבע בשיטה מיוחדת הנקראת “צביעה אלקטרוסטטית”, צביעה בעזרת צבע אבקתי בחום גבוה. הדבר מקנה צביעה בעלת עמידות איתנה השומרת על החדות והברק של המוצר למשך שנים רבות.
  • ממדים – כסא בר – גובה 65 ס”מ, עומק – 42 ס”מ ורוחב של 40 ס”מ.

המוצר מיוצר כולו בישראל, בסדנא שלנו הממוקמת בפתח תקווה. הייצור המקומי מאפשר לנו לפקח על תהליך הרכבה ברמה גבוהה, החל מבחירת מתכות קפדנית, תכנון לייזר מדויק לצורך גימור מיטבי, ריתוך ישראלי מובחר וצביעה בתהליך ייחודי המבטיח תוצאה מושלמת.

 

יצירת חלל מינימליסטי

השימוש בכיסא בעיצובנו תורם ליצירת חלל מינימליסטי ומהודק, בשילוב עם מגוון הרהיטים והפריטים שאנו מייצרים תוכלו בקלות להרכיב חלל מעוצב בסגנון מודרני ועוצר נשימה. חשוב לזכור כי לעיצוב מינימליסטי ישנם קווים מנחים ברורים בהם חשוב לדבוק:

  • שימוש באור טבעי
  • שימוש מושכל בצורות גאומטריות
  • פריטים מועטים ובעלי פונקציונאליות מרבית

כך תוכלו לשלב בקלות את הכיסא שלנו בכל חלל או חדר שתבחרו ותביאו לאיזון מושלם בין הפריטים בחדר, לאור הטבעי ותחושת המרחב הגדול.

 

Sheepy – קנייה מקוונת

כיסא הבר ופריטים מעוצבים נוספים מחכים לכם באתר בחנות שלנו. הקנייה באתר תבטיח לכן חווית רכישה יוצאת דופן, כאשר הוא כולל: קטלוג מוצרים מפורט, מערכת הזמנות קלה לתפעול, קנייה מאובטח ומדיניות החזרות ברורה. לבסוף תיהנו ממשלוח מהיר עד לפתח ביתכם וכמובן ממבצעים והנחות אקסקלוסיביים הניתנים רק לרוכשים בחנות המקוונת. בכל אחד משלבי הרכישה תוכלו ליצור קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו, אשר יסייעו לכם, יענו לכם על שאלות ויפתרו עבורכם כל בעיה שעלולה לצוץ. לפרטים נוספים חייגו: 055-2668888.